نوعی از تسمه نقاله مورد مصرف در صنایع تولید غذاهای آماده و نیمه آماده و همچنین خطوط تولید انواع شکلاتهای روکش دار می باشد . از قابلیتهای این تسمه می توان تحمل دماهای بالای  300-200 درجه سانتیگراد و پایین تر از منفی 180 درجه سانتیگراد را نام برد.

از خطوط سرخ کن یا فرایر (Frier) – گریل – پریدایستر – آون و غیره   در صنایع تولید همبرگر – کباب لقمه و ناگت گرفته تا خطوط  انجماد یا فریزر (Freezer) مورد استفاده قرار می گیرد . جنس این نوع تسمه از استیل با عیار 304 و 316 (در صورت تهیه این تسمه از سازندگان معتبر جهانی) بوده و به نسبت ضخامت و عرض تسمه، ضریب سختی و خمش آن تغییر خواهد کرد.

عرض تسمه برابر با عرض هر لینک می باشد و لینک های به هم پیوسته و پشت سر هم ، طول تسمه را مشخص می کنند . این تسمه چرخ دنده های مختص به خود را دارد ، که گام چرخ دنده باید دقیقا و بدون کوچکترین اختلاف با گام استیل بلت مطابقت داشته باشد .

جهت اطلاعات بیشتر از این نوع تسمه استیل با ما تماس حاصل فرمایید.

محصولات قابل ارائه مطابق استانداردهای جهانی

درباره ما

همانطور که  میدانیم ماشین آلات خطوط تولید مورد مصرف در صنایع بزرگ غذایی ، شوینده و دارویی و ...  در ایران ، ساخت کمپانی های اروپایی بوده و هزینه هایی که بابت تعویض و خرید تجهیزات کانوایرها خصوصآ تسمه و زنجیرهای نقاله از طرف این شرکتها به مشتریان تحمیل می گردد بسیار بالا و سرسام آور بوده.
ما توانسته ایم با ارتباط قوی و موثر با سازندگان در اروپا و سایر تولید کنندگان معتبر دنیا و حذف بسیاری از هزینه ها، این محصولات (تسمه و زنجیرهای نقاله ) را  با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار اهالی پرتلاش و زحمتکش صنعت ایران قرار دهیم.